5 rad jak zůstat i v zimě plní energie

nizke ceny 7
Zima ještě nekončí a s novým rokem přichází tradiční únava. Nemáme energii, chybí nám motivace a do ničeho se nám nechce. Máme problém udržet dobré návyky z minulého roku, natož vytvářet si nové a plnit novoroční předsevzetí. Jak se v zbavit zimní únavy, jak v zimě relaxovat, jak zlepšit imunitu, a které sporty si v zimě vybrat?

Čerstvý vzduch, prevence i lék

Pobyt na čerstvém vzduchu je skvělý nejen jako relaxace, ale také zaručuje lepší prokrvení mozku a tím pádem zlepšuje soustředění a pomáhá k celkovému zklidnění a odbourání stresu. Vezměte přítelkyni nebo manželku a vyrazte na krátkou procházku nejlépe někam do přírody nebo alespoň do parku. Pokud si na to uděláte čas večer před spaním, zkvalitní se vám tím i váš spánek.

Spánek

Spánek je opravdu důležitý. Říká se to všude a pořád a něco pravdy na tom bude. Když ještě před spaním zařadíte na seznam nějakou fyzickou únavu, bude se vám potom spát lépe. Také doporučujeme nesledovat žádná elektronická zařízení alespoň hodinu před spaním, modré světlo totiž potlačuje tvorbu melatoninu, který je večer důležitý. Potřebná délka spánku je hodně individuální, ale mělo by to být mezi 6 a 8 hodinami.

Sauna

Skvělá relaxace, ale i prevence a zlepšení imunity. Zima je perfektním obdobím pro návštěvu nějakého wellness centra. Dny jsou v zimě opravdu krátké, a tak naše tělo uvítá pořádnou porci odpočinku. Doporučujeme masáže celého těla, saunu, ale i třeba perličkovou koupel. Pro větší romantiku můžete zvolit privátní wellness.
Chci relax a wellness  >>

Důležitý vitamín D

Když nejsme v zimě dostatečně na slunci, chybí nám potřebný vitamín D. Je tedy dobré čas od času se opravdu přes den projít, abychom nějaké ty sluneční paprsky nachytali. Nicméně existují i doplňky stravy, které vám celkem spolehlivě tento vitamín doplní. Za nás doporučujeme Primulus, který jsme nedávno zrecenzovali. Neobsahuje totiž pouze vitamín D, ale také plno dalších přírodních látek, které vám pomohou zvednout hladinu testosteronu.

Sport

Jsme zamrzlí a nechce se nám nic dělat. Je to ale potřeba. Sportovat bychom měli nejlépe každý den nebo alespoň obden. Kdo rád běhá, stačí se trochu víc obléknout a můžete vyrazit. Pokud vás ale záporná teplota děsí, můžete si jít třeba zaplavat, vyčistíte si hlavu a protáhnete všechny svaly. Další možností je pak klasická posilovna. Pokud ale chcete i nějakou energii získat tak jóga, tai-či a čchi-kung jsou skvělou volbou.
Naš tip: Zkuste zimní detox a nečekejte až na jaro! 

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Send this to a friend